بیمه ایران ( نمایندگی بیات زاده )

زندگی شما سرشار از آسایش ،ثروت و امنیت خواهد بود کافیست دستهایتان را به ما بسپارید.

بیمه ایران ( نمایندگی بیات زاده )

زندگی شما سرشار از آسایش ،ثروت و امنیت خواهد بود کافیست دستهایتان را به ما بسپارید.

با حداقل پس انداز حداکثر سود را ببرید (بیمه عمر و پس انداز ایران)

آیا می دانید پیرو آنچه در مباحث بیمه عمر گفته شد می توانید با حداقل پس انداز ممکن مثلا روزی 1000تومان نه تنها برای اینده خود سرمایه گذاری مطلوبی بکنید بلکه با همین مبلغ از خدماتی چون داشتن مستمری، هزینه های درمان،از کارافتادگی ،دریافت وام بدون ضامن و وثیقه و غیره نیز بهره خواهید گرفت.

پس همین امروز اقدام کنید....

بیمه عمر و پس انداز ایران چشم انداز آینده روشن شماست

بیمه گران باید به فرهنگ سازی بیمه توجه کنند

 کارشناسان،فعالان و مسئولان صنعت بیمه همگی بر این نکته اذعان دارند که فرهنگ بیمه در کشور فراگیر نشده است و بیشتر مردم بیمه را با بیمه اجباری شخص ثالث، بیمه بدنه و یا خدمات درمانی می شناسند.


ادامه مطلب ...

بیمه مسئولیت آسانسور (بیمه ایران):

بیمه مسئولیت آسانسور :

بیمه مسئولیت مدنی آسانسور خسارت وزیان وارده به اشخاص ثالث رابرای استفاده از آسانسور هنگام ورود و ترک آن که ناشی از مالکیت، مراقبت، تعمیر و نگهداری آن است و قانوناً بیمه گذار مسئول شناخته میشود جبران میکند و هرگونه حادثه منجربه خسارت و آسیب بدنی که ناشی از نقص فنی چرخها، در و تجهیزات آسانسور باشد، طبق این قرارداد پوشش بیمه ای خواهد داشت.

 
ادامه مطلب ...

طرح حامی خانواده (بیمه آتش سوزی)

آیا می دانید با حداقل هزینه ها می توانید منزل مسکونی خود را در برابر انواع خطرات به مدت یکسال بیمه کنید، خطراتی چون آتش سوزی، سیل، زلزله، انفجار، صاعقه، سرقت، ترکیدگی لوله آب، نوسانات برق و...

  ادامه مطلب ...