بیمه ایران ( نمایندگی بیات زاده )

زندگی شما سرشار از آسایش ،ثروت و امنیت خواهد بود کافیست دستهایتان را به ما بسپارید.

بیمه ایران ( نمایندگی بیات زاده )

زندگی شما سرشار از آسایش ،ثروت و امنیت خواهد بود کافیست دستهایتان را به ما بسپارید.

بزرگترین پرونده خسارتی بیمه نامه آتش سوزی:


بزرگترین پرونده خسارتی بیمه نامه آتش سوزی شمال شرق کشور 
پرداخت خسارت به مبلغ سه میلیارد و سیصد میلیون تومانی دربیمه نامه آتش سوزی توسط بیمه ایران

با حضور عضو محترم هیئت مدیره و معاون فنی جناب آقای ایزدی و مدیرکل محترم استان جناب آقای موسوی بزرگترین پرونده خسارتی بیمه نامه آتش سوزی شمال شرق کشور به میزان 3310849200 تومان در استان گلستان انجام شد. خسارت گفته شده به یکی از عمده ترین قطعه سازان خودرو کشور که بیش از 20 سال به عنوان بیمه گزار در شرکت می باشد پرداخت شده است.موضوع با حضور بیمه گزار و همکاران و مهمانان انجام پذیرفت که مراتب توسط رسانه ملی (شبکه خبر استان) و خبرنگاران و روزنامه نگاران با حجم وسیعی در استان منعکس گردیده است.

بیمه درمان (بیمه ایران)

یکی از انواع بیمه نامه های رایج که این روزها مورد نیاز هر خانواده ای می باشد بیمه های درمانی است، بیمه ایران در راستای فراهم آوردن هر چه بیشتر آسایش شما عزیزان اقدام به تخصیص این نوع بیمه نامه به مجموعه های کاری و شرکت های بالغ بر 50 نفر (مجموع کارکنان و خانواده آنها)نموده است.

این نوع بیمه نامه شامل پوشش هزینه هایی چون درمانهای عمومی، تخصصی، پاراکلینیکی، هزینه های زایمان، لیزیک دو چشم و.... می باشد که مبلغ و سطح هر کدام از گزینه های ذکر شده بسته به تعداد نفرات مجموعه و رده انتخابی توسط مدیریت آن مجموعه می باشد.

مدیران سازمانها، شرکتها و... میتوانند با تهیه این نوع بیمه نامه برای مجموعه خود ، خود و کارکنانشان را در برابر خطرات احتمالی بیماریها بیمه کرده و از مزایای این نوع بیمه نامه جهت آسایش و رفاه حال مجموعه خود استفاده نماید.

ضرورت بیمه عمر و پس انداز:

شادی و حس خوب خوشبختی چیزی نیس که دیگران به شما هدیه کنند،شاد بودن و خوشبخت زندگی کردن به دور از مشکلات مادی توسط برنامه ریزی صحیح خود شما امکانپذیر است،پولهای ریز و درشتی که امروز بدون توجه به آینده خرج می کنید و برای شما کوچکترین ارزشی ندارند می توانند صندوق کوچکی باشند برای خوشبختی شما در آینده یا حتی نجات شما از بحرانها.
 
ادامه مطلب ...

کلیات بیمه عمر به زبانی ساده:

 

بیمه عمر نوعی از بیمه است که شما میتوانید با پرداخت مبلغی هر چند اندک بصورت ماهیانه ، سه ماه ، شش ماهه ، سالیانه و یا حتی یکجا و مدت انتظاری ( بیش از 5 سال ) علاوه بر دریافت وجه سرمایه ای قابل توجه بعنوان اصل و سود از امتیازات زیادی برخوردار شوید . 

  ادامه مطلب ...

سرپرست خانواده و ضرورت بیمه عمر فرزندان:

  •  چگونه فردایی مطمئن  و بی دغدغه رابرای خود و فرزندانم فراهم سازم ؟
  • چگونه افزایش هزینه های آموزشی را پیش بینی کرده و چگونه فرزندانم قادر به ادامه تحصیل خواهند بود؟
  • چگونه شرایط بهتر زندگی فرزندانم را فراهم کنم؟
  • آینده من و خانواده ام در شرایط سختی همچون بیکاری یا بازنشستگی چگونه خواهد شد؟
  • در صورت ابتلا به بیماریهای خاص و سخت چگونه میتوانم هزینه های گزاف آن را جبران می شود؟

تنها راه مقابله با تمامی حوادث پیش بینی نشده  در آینده (( بیمه جامع زندگی )) بیمه ایران