بیمه ایران ( نمایندگی بیات زاده )

زندگی شما سرشار از آسایش ،ثروت و امنیت خواهد بود کافیست دستهایتان را به ما بسپارید.

بیمه ایران ( نمایندگی بیات زاده )

زندگی شما سرشار از آسایش ،ثروت و امنیت خواهد بود کافیست دستهایتان را به ما بسپارید.

مدیران ساختمانها بدانند....

آیا می دانید قانون تملک آپارتمانها مدیرا ن مجتمع ها را موظف کرده که بنا را درمقابل آتش سوزی بیمه نمایند درغیر اینصورت درصورت وقوع حادثه باید جوابگو باشند وروش آن نیز مانند بیمه های معمولی بوده که با پرداخت حق بیمه معین که با توجه به میزان سرمایه ساختمان تعیین میگردد بنا را بیمه میکنند درخصوص اینکه مالک یک واحد بصورت فردی جهت بیمه اقدام نماید تداخل نداردچون مدیران ،ساختمان را به نفع مالکین بیمه کرده و مسئولیت خود را مرتفع میکنند ولی مالک بنا را به نفع خود بیمه میکند درضمن درصورت وقوع حادثه خسارت تا سقف مبلغ واقعی پرداخت میگردد.


  

آیا میدانید با توجه به اینکه بیمه زلزله اجباری نیست اگر درساختمان که شما مدیر آن هستید و درحال تنظیم قرار داد بیمه آتش سوزی جهت آن می باشید

ازطریق الحاقیه میتوان پوشش زلزله را جهت واحدهایی که متقاضی خطرمذکور هستند به همان بیمه نامه ای که جهت آتش سوزی ساختمان شما صادرشده ،اضافه نمود.


آیا می دانید خانه‌ و اثاث‌ آن‌ راخطرهای‌ مختلفی‌ تهدید می‌کنند که‌ همه‌این‌ خطرها قابل‌بیمه‌شدن‌ هستند، مانند : آتش‌سوزی‌،انفجار، صاعقه‌، سیل‌،طوفان‌، زلزله‌، سرقت‌، ترکیدگی‌ لوله‌آب‌، خرابیهای‌ ناشی‌ ازبرف‌ و باران‌، شکست‌ یا ترکیدگی‌شیشه‌ و غیره‌.


بیمه نامه آتش سوزی طرح مهر بیمه ایران چه چیزی را تحت پوشش قرار می دهد؟



طرح مهر بیمه ایران که بیمه‌های متنوع آتش‌سوزی، مسئولیت و حوادث خانه و خانواده را تحت پوشش قرار می‌دهد، برای اولین بار از 20 مهرماه سال 82 در بیمه ایران طراحی گردید. در این طرح، بیمه‌گر بیمه‌گزار را در مقابل خطراتی چون آصا (آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار)، شخص ثالث و همسایگان، غرامت فوت و هزینه‌های پزشکی بیمه می‌نماید.


•آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه 
•مسئولیت بیمه‌گزار در برابر اشخاص ثالث و همسایگان ناشی از وقوع خطرهای آتش‌سوزی و انفجار در محل مورد بیمه 
•غرامت فوت، نقص عضو کلی و جزئی دائم بیمه‌گزار و اعضای خانواده وی ناشی از حوادث 24 ساعته 
•جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از حوادث 24 ساعته بیمه‌گزار و اعضای خانواده وی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد